schweiz

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte har skrivit på hela veckan ! Men jag har inte haft tid. Inte för att det har varit stressigt men jag bara har haft annat för mig...

Och för er som undrade så blev Mys hår jätte fint ! :) I Onsdags så gick jag hem , kollade på Twilight med Mikaela och sen så åt jag... Tog också en kvälls promenad med musik i öronen :) Mysigt ! I Torsdags så var ju den där brand informationsaken i vår skola och det var en kille som hette Reine som kom från Göteborg och berättade om sitt liv som barndman och om sin familj och sånt. Det var om branden i Göteborg 1998. Det var faktiskt ganska hemskt... Efter skolan så gick Rosanna med mig hem och vi spelade in reklamfilmen och den blev bra :) Sen vid 6 så cyklade jag till Emma och där åt jag och vi gjorde äntligen klart musikuppvärmningen ! Så idag gjorde vi den. Det belv inte 100 % bra så vi fick ett VG. Bland annat så blev det strul med musik också gjorde vi lite olika ibland :P Men jaja...

Idag har jag inte heller känt mig helt frisk. Jag hade ont i halsen och huvudet och kände mig hängig, men jag klarade av skoldagen :) Under lunchen så var vi i centrum och då prövade jag en fin bikini som var rutig och satt bra från Lindex. Sista lektionen så satt jag och Rosanna och snackade och sånt som vi brukar :) Och då så slog hon till mig, inte hårt, på typ munnen och lite nuddade det näsan och jag började blödanäsblod ! :O Helt stört ! Rosanna trodde inte på mig förns hon såg att det droppade ner i min hals. Ni ska veta att blod i sån mängd, och det var säkert inte mycket är inte gott ! Usch :S

Juste, i trosdags så kom Jennifer tillbaka och vi skulle vara i Oasen. Medans vi satt där så berättade hon om allt om Norge och det varkar helt underbart med alla killar och vita stränder och allt :( Sen blev det typ vattenkrig x) hahah !

Idag när jag kom hem så satt pappa på baksidan och solade, med ny klippt hår och allt :) Är typ sommar nu och jag är överluycklig :DDD Jag kom hem, tog en alvedon för att huvudvärken hade ökat. Sen solade jag lite och det var jätte skönt ! Sen packade jag till imorgon och för resten av veckan. Min familj och jag, plus typ 5 andra familjer ska till Schweiz under hela påsklovet ! Där ska vi åka skidor. Det ska faktiskt bli kul för att annars så åker man bara samma backar i Funäsdalen och Åre och allt sånt. Det är ju bra med lite variation :) Flyget går halv tio imorgon och det ska bli så mysigt att flyga! Älskar att flyga :D

Men ska göra nått annat nu, pusshej <3

Och ha en bra påsk allesammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0