stressigt

Sitter hår i morgonrock och med en turban på huvudet och är helt slut ! Ni förstår jag har varit barnvakt, kommit hem, duschat, städat mitt rum ganska rejält och sen har jag dammsugit hela undervåningen flrutom Mikaelas rum. Från början så var jag full med energi, men nu är jag helt slut och ska snart gå och plugga.

 
                              

Igår så sov jag hos Rosanna. Vi hade kul och pluggade, tittade på tv och var inne på datorn. Typ det ända som finns att göra x) Men det var mysigt. Imorse så fick jag sova ut. Låg och tupplurade från 7 till kvart i 8 ungefär. Och dagen var ganska tråkig... Hände inget speciellt. Sita lektionen hade jag längtat till, men den sög ! Min planka gick sönder och den ville inte limmas tillbaka och det var väldigt jobbigt att såga med en liten kontursåg, eller nu vad det heter ! Så jag blev väldigt arg ! Mormor kom och hämtade mig efter jag hade slutat och när vi hade hämtat Jacob och Emma på dagis så kom mormor på att hon hade glömt hem nyklarna hemma ! Så vi åkte och åt på Mcdonalds och sen lekte jag lite med dom där. Sen åkte vi hem och då hittade jag sånna där stora kritor man ritar med på asfalt på deras baksida. Så jag tog fram dom och jag och Emma målade lite på deras parkering.  Efter en stund kom Claes hem och då gick vi över till grannen. Grannens katt hade tydligen fått ungar och de var sjukt söta ! De var 5 veckor och då är dom i den ålderna när dom är som gulligast ! Men de var lite skygga :P
Efter en stund sååkte jag och mormor hem. Sedandess har jag bara städat... Och jag måste träna på NOprovet vi har imorgon. Uschhhhh !

Imorgon kommer bli en bra dag och en dålig dag. Den är dålig för att direkt på morgonen så ska vi till IP och ha friidrott med klassen och att det är NOprov. Den är bra för att SOFIA KOMMER :D Jag orkar inte vänta !

Men nu ska jag gå och dö i mina NOböcker, CIAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0