tävling

Sitter här mätt som en plätt och väntar på att Wipeout ska börja :D SÅ SJUKT KUL SÄGER JAG BARA ! hahah jag vet inte vad jag tycker är roligast sitter bara och skrattar åt allting :'D

Imorse så blev det upp tidigt. Tullinge trupp cup var det. Vi var den bästa gruppen, eller min grupp fast jag var inte med och tävlade :P Men vi gjorde felfritt, förutom att Miccis råkade börja lite för tidigt i friståendet, men ingen märkete :) På trampeten så ramlade alltid någon i alla andra grupper, men våran var felfri ! Vi var helt felfria ! Men gissa vad. Vi fick inte guld !!! Det var för att juryn som skulle kolla på friståendet satt och sov så de såg inte att vi hade med två saker som var hur tydliga som helst ! BLINDA J'ÄVLAR ! Men våran tränare ska se om det går att vi anmäler oss till Järfella trupp cup som är nästa helg, för att få revanch ;D

När jag kom hem så drog jag till Rosanna direkt. Vi pratade lite och sen så mötte jag Moa vid gymmet en timme senare ungefär :) Sen gick jag till Rosanna igen för jag glömde att ge en klänning som jag hade lånat. Sen gick jag hem, satte mig vid tvn och slog på kanal % där det var One tree hill :) Och sen blev det gott med grillad lax och aioli. Och nu sitter jag här... Imorgon vet jag inte vad som händer... Har inget speciellt bestämt :) OCH NU I HELGEN KOMMER SOFIA MIN ÄLSKLING :D Kommer ha sjukt kul och jag har saknat henne som satan ! haha :D

Puss och hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0