valborg

Hejsan alla galda ;)
Vad händer ikväll då? Det är ju Valborg. Själv så ska jag kanske ner till Österskär med lite kompisar. Det är inte så mycket bestämt men jag vill dit ialla fall (a) Bara för att jag inte gillar ekbacken och troligen så kommer att mamma och pappa vara där med mormor -.- hehe. 

Idag har det varit ganska roligt och roliga lektioner. För det första så hade jag sovmorgon och för det andra så var det träslöjd och det kändes som att jag kom någon vart med mitt grytunderlägg :P Idag så fyllde Fanny också år. Hon fick en mobil eftersom att hon hade råkat ta sönder sin så det var ju bra :) Efter skolan så följde jag med Linnèa och Linnea hem till Linnea som är hos sin mamma och det är första gången jag är här :) Det var fint, ganska likt Moas hus men det är inte så konstigt för de bor i typ samma område. Ja... Vi har inte gjort så mycket här... Har ialla falla fått träffa alla hennes katter utom en :) Och de var jätte fina! Jag vill också ha en katt ! :'( Men min mama är allergisk.. Gud va jag älskade  Linneas dator också ! Jätte sköna tangenter. Heheh.

När jag kommer hem så ska jag troligen ta ett bad och sen ska jag göra iordning mig. Får se om jag hittar något snyggt :P Hoppas verkligen det, annars blir jag ledsen :( Inte för att vi ska träffa någon speciell men det känns bra att vara lite fin ibland.

Hoppas att ni alla kommer att ha en bra kväll för det ska jag ha, hoppas jag :)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0