Hemma igen!

Hej bloggen. Idag så kom jag hem ifrån Sofia. Jag var där i ungefär en vecka och vi hade det kul :) Vi gjorde inte så mycket. Gick till kupolen då och då och jag köpte ett par nya skor och ett jätte sött hårband! :) Vi träffade hennes kompisar och lite sånt som man gör ;)
Resan gick bra och den kändes ovanligt kort... Men jag satt och lyssnade på musik och sånt som fick tiden att gå.

Imorgon så ska jag till stan och shoppa loss! Har pengar och jag ska köpa nödvändiga saker, som en plånbok eller en väska eller om det finns någonting kvar på rean :) Hoppas ialla fall att jag inte kommer hem tomhänt.

Ikväll så såg jag 17 again och ja... Jag har hjärtklappningar. Jag gillade filmen. Den var kul och hade ett budskap. Som jag själv inte kan säga men jag tyckte att den hade ett starkt budskap om något jag inte vet... Nu lyssnar jag på lite musik. Och snart ska jag gå och sussa eftersom att jag inte vill sova för länge imorgon så att jag kommer in i tid till stan.

Nu ska ni få lite bilder på mig och mina nya skor :) Hare bäst! <3


Mitt nya diadem. Sött väl? :)


De här är mer ett par hösttskor när det inte är så varmt ute. Men jag tänkte
att jag inte kommer att hitta några finare så jag köpte dom :) Var det smart
eller osmart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0