kväll

Godkväll kära läsare!
Jag skrev inget igår för att ingenting hände. I skolan så gick vi fram och tillbaka till Domarudden och sen gick jag hem direkt efteråt och gjorde körskoleläxor som vi har -.- Och sen blev jag trött och sov i en kvart :) Inte så intressant, eller hur?

Idag så var det lite mer intressant. Vi hade någon tråkig allaktivitetsdag med Solbarnen och vi, kultur i alla årskurser. Sen följde jag med Moa och Linnea Å till stan för Moa skulle köpa en väska och Linnea ett par skor (hennes gamla var så trasiga att hon typ gick brafota på marken!). Och då hittade jag också en fin väska (ANTLIGEN!) på Accent. Men tyvärr så är det samma väska som Linnéa P har kom jag och Moa fram till förut. Fast den är brun, och hennes svart. Och hon tyckte att det var okej. För i affären så såg det inte ut som det. Men jag gillar den. Den är stor och man får plats med det mesta. Sen på kvällen så gick jag och Moa och gymmade. Nu börjar träningen igen! Skönt tycker jag, slipper höra på när mamma tjatar!


Inte bästa kvaliten på bilden men jag fick ta med webben för
Rosanna har min kamera ;)

Och nu så ska jag gå och lägga mig. Har pluggat lite nu också. Ska plugga lite varje dag tills lördag så att jag får in det ;) God natt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0