på solbrännan med klassen



Hejsan bloggen.
Idag så var vi på Solbrännan och det var kallt. Vi gjorde inte så mycket. Åt, spelade vollyboll och fotboll och sen satte jag mig ner och läste lite. Så den här dagen var ganska onödig.. Jag som ville bada :( Men det var typ iskallt i vattnet och det blåste på land så det var inte så frestande...

Om ett tag (kl halv 4) så ska jag ner till gymmet och gymma med Moa. Jag gillar henne för om jag skulle gått dit själv idag så skulle jag inte gjort mycket alls och gått hem, men hon håller mig kvar :) Fast det är inte bara därför jag gillar henne, men en av dom ;)

Idag är mitt hår torrt men det är helt afro så jag vill inte lägga in nån bild på mig idag. Men ikväll kan jag kanske sätta in någon, efter att jag tagit ett bad och använt min nya hårinpackning. Köpte den idag så att mitt hår inte ska vara så torrt. För jag tycker att det är jätte torrt! Och det är inte så fint :)

Ja, har inte så mycket mer att säga.. Så hejdå och ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0