shopping och the vocie.

Hejhej!
Igår, som ni vet så var jag och shoppade. I början så trodde jag att jag skulle hitta typ massor av saker, men jag hittade ingenting! Så jag trodde att jag skulle komma hem tomhänt. Men sen så gick jag till Bikbok och där hittade jag ett par fina jeans och en tröja:


Snygg tröja, 149 kr från bikbok :)

Snygga jeans, 199 kr från Bikbok. Rea ;)

Och sen ett par örhängen från hm, 30 kr och en plånbok från Glitter 129 kr!

Så lite nödvändiga saker köpte jag ialla fall.

Sen på kvällen hade jag inget att göra så jag kollade vad de andra skulle göra och de skulle på the voice så jag följde med. Det var jag, Magda, Rosanna, Ella, Linnea och Fanny. Där inne mötte vi också Erk och Claes. De skulle sen med hem till Magda där alla skulle sova över så vi var med dom hela kvällen. När vi kom hem så tittade vi på Hitta nemo och sen på John Tucker must die. Jag somnade vid halv 7 och vaknade typ tjugo i tolv. Sen åkte jag hem vid halv ett och sen har jag inte gjort så mycket mer. Eftersom att jag inte sov så mycket /5 timmar) så har jag varit ganska trött idag så det har inte hänt så mycket :)

Ikväll blir det väl film... Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0