stressiga tider

Inte för att jag är stressig men jag har för mycket för mig så att jag inte hinner att skriva i bloggen. Så förlåt för det.

I fredags så hade vi skolfoto och alla var fina för det! Och sen var man ju såklart nervös eftersom att man inte vill se ut hur som helst på kortet, men jag blev ganska nöjd med detta årets foton. Jag fick ta flera olika och sen bestäma själv vilken jag tyckte om bäst.
Sen under dagen hände en lite olycka med mitt finger. För stolen var trasig och jag drog ut stolen och sen satte mig på den och då klämdes fingret imellan för stolen var sönder! Och min första reaktion var att dra ut fingret, inte att ställa mig upp. Det kom sen nån sekund senare. Och när jag toig upp fingret så var det som ett skrapsår typ fast nagelbandet var lite av. Och My och Linnea började typ skrika och ba Jag känner hur ont det gör!!! Men det gjorde inte så ont. Det kändes men det gjorde inte ont... Och sen gick vi runt hela skolan för att hitta till skolsyster, så tillslut fick vi fråga en kille. Och då hittade vi henne ;) Hon var schysst.


Sen efter skolan så följde Rosanna och Moa med mig hem för att Moa skulle till frisören som ligger i centrum, och istället för att åka ända bort till söra och sen tillbaka så följde hon med mig hem :) Och Rosanna ville bara :) När Moa hade gått så gjorde vi inte så mycket. Satt vid datorn. Och sen kom vi på att vi kunde ha en spakväll med egen ansiktsmask och fruktsallad och bastu. Det blev det senare med Fanny. Och vi gjorde ingen ansiktsimask, det blev för sent. Men vi åt en jättegod fruktsallad med choklad i. Jag åt för mycket så jag blev lite illamående... Vid tolv så åkte Fanny hem och Rosanna sov över. Även om jag skulle upp tidigt men hon sov kvar till jag vet inte... Hon sov ialla fall när jag åkte.


På körskolan så gick det bra. Tyckte jag ialla fall. I början. Men sen hade vi ett test inför examensprovet som är på tisdag och då fick jag ig... Då blev jag lite ledsen. Så nu är det bara för mig att plugga på! Fast jag tror att examensprovet är enklare för där är det bara ett alternativ som är rätt. På testet så kunde flera vara det.
Och när jag kom hem så var Farmor här. Hon är så söt! :D Och av henne fick jag och Miccis en ljusvas var. Den är typ värdefull eller något så vi ska vara försiktiga med den. Dom tillverkas inte längre tror jag. De är blåa med en typ gren som går ut en bit (alltså det är samma material och färg) och på den sitter en fågel med en stor näbb :) Och sen fick vi också en hundralapp var också ;)


Det finns inte så mycket mer att skriva som jag har gjort... Eller jo att jag är dundertrött och att jag är glad för att det inte är körlektion imorgon! Kommentera om ni har lust, hihi!


Pusshej!


Bilder kommer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0