dejten med ella

Hej! Nu snöar det igen :D Snön som kom igår stannade inte kvar och senare på kvällen så blev det regn istället... Men nus snöar det igen!

Igår så var ju jag med Ella. Vi åkte dit vid 5. Då letade vi efter lite julklappar. När vi var klara med det så tog vi ut biljetterna och då var de ungefär två och en halvtimmme kvar så vi gick och åt. För att tiden skulle gå fortare så gick vi till en affär, eller vad amn ska kalla det där man hyrfilmer. Vi gick runt och tittade massa och sen köpte vi godis. För det är där man kunde köpa lösvikt eftersom ica och allt sånt var stängt. Köpte ganska mycket. Har kvar som jag kanske äter upp ikväll :) Sen började bion och den var asbra verkligen! Hela boken var med liksom! Och jag önskar att Edward inte hade ringt :( Fast om han inte skulle gjort det så skulle det ju inte vara den här historien som är nu. Men ändå :(  Sen åkte vi hem. När jag kom hem så spelade jag lute Harry Potter och sen när jag gick och la mig så somnade jag dirket!



När jag vaknade imorse så hade jag velat ligga kvar ett tag till. Men för att inte komma hem allt försent från stan så gick jag upp. Gjorde mig klart fort som attan och hann med ett tidigare tåg. Jag åkte lite längre än vad jag brukar. Åkte in till Slussen och vandrade lite. Sen åkte jag tillbaka och kollade efter julklappar och lucialinne. Hittade ingenting i stan, men sen sa Linnéa att det fanns på Ica så när jag kom till Åkersberga igen så gick jag in på Ica och hittade en hel bunt. Och smart som jag är så tog jag inte med mig några vantar imorse för jag trodde att det skulle vara vamrt så jag har gått runt och frusit fingrarna av mig!
Sen tänkte jag att jag ville smaka någonting nytt, som jag egentligen vet att jag inte gillar. Jo jag köpte en mugg med Latte med smak av vit choklad och den var uräcklig! Smart va? Kanske för att jag inte hade socker i men ändå. Varför köpa kaffe när jag vet att jag inte gillar det?

Jag hoppas att ni har haft och kommer få en bra lördag!
Nu ska jag sätta på lite musik och städa mitt rum!
CIAO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0