dopparedagen!

Eller det är egentligen dagen efter dopparedagen, men skitsamma :)

Den här julen var nog den bästa av dom alla! Det har varit god mat, väldigt gott sällskap, väldigt kul att vi är här hos Sofia och Lasse och firar jul och alla fina saker jag har fått.
Fick en ipod, klocka, stickad tröja, två mössor, en halsduk, skidjacka och skidbyxor. Två skivor, en film, krämer, presentkort på ginatricot och pengar. Sen fick jag också ett par träningsbyxor ett par örhängen och en jacka. Det är vad jag kommer på nu och jag tror att det var allt också. Jag har haft en väldigt kul och skön kväll. Den har varit väldigt rolig och snäll :) Hoppas ni har haft en bra jul ni med!



Jag hade på mig en svart tajt midje kjol från ginatricot. En shorta från H&M. Ett linne och två par leggings. Och jag har inspererats av en tjej i våran skolkatalog för er som känner igen er ;) höhö. Sen hade jag tänkt att ha rött läppstift, men ingen hade och mitt var borta så jag sket i det. Sen hade jag en enkel halvuppsättning :)

Efter vi öppnat alla klappar så åt vi god tomtegröt. Sen gick jag, Sofia och Miccis upp till S:s rum och satte på Cry Baby. Ni vet filmen där Johnny Depp är olagligt snygg! Dog verkligen :( Nu ska vi lägga oss och imorgon bär det av till Kupooooolen! :D

God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0