juloooov!

Helt otroligt hur fort allting har gått! Men det känns bra. Förlåt för att jag inte har skrivit på hela veckan men har inte haft orken att ens sätta på datorn.. Det har inte hänt sp mycket i veckan heller. Det var snöat. Massor! Och jag tror att jag är den gladaste personen på hela jorden! Och såklart har det varit lite snöbollskrig i skolan. Otroligt kul måste jag säga. Äen fast jag i början mest stod och tittade på. Sen kom jag inte i leken lite. Men bara halvvägs. Jag är inte en sån agressiv person.. Bara med mina vänner.
Sen så var jag och klipte mig och slingade håret. Jag blev väldigt nöjd! Det blev inte en såndär blond som alla tror att man fått, ni vet en sån där ljusblond. Mitt hår är lite mer guldblont nu tycker jag. Lite mörkare blond. Men aa, jag gillar det. Hon klippte inte så mycket, så jag ser likadan ut.
Och igår så åkte massa människor, inklusive jag med hem till Jennifer där vi hade det trevligt. Jag och Moa var där sist och jag sov över. Så jag har på mig bara Jennifers kläder. Förutom bh:n. Knäppt.

Idag har varit en underbar dag! En perfekt dag för att åka pulka i hackstabacken, eller att ha snöbollskrig eller ta en skönpromenad. Så efter att jag har butt om till lite mer gosigare kläder så tänkte jag ut en stund. Kanske göra en snögubbe? :) Och ikväll har jag inga planer. Eller jo att inte sitta hemma själv.

Nu kommer lite bilder från idag och sen säger jag Hejdå!



Det var många som uppträdde. Det var ett gäng 8:or, lärarna hade en improvisationsteater, kören sjöng och ett par modiga 6:or som sjöng för oss 9:or och 8:or. Typ alla blev kära i han som sjöng :)

Efter så samlades vi i ett klassrum där vi fick betygen och lite fika. Jag är nöjd för den här terminens betyg. Vill höja mig mer, men det är ju bra betyg. Fick 250 poäng.
On my way home.

Solen börjar redan gå ner så det är bäst att jag går ut nu innan det blir för mörk! :)

Kommentarer
Postat av: evelina

sv. haha nice :D

men dom har väl typ allt i sthlm va?:)

2009-12-18 @ 20:20:11
URL: http://justeve.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0