lilljul



Go' kväll på er alla här i vinterlandskapet!

Ska bara skriva lite snabbt eftersom att jag vill hinna spela lite the sims innan jag lägger mig ;) haha!
Idag har det varit en ganska seg dag. Igår var farmor här, min söta lilla farmor som hade ont i ögat :( Vi bakade jättegoda pepparkakor och hon sov över. Dock så hann jag inte att säga hejdå till hennes på morgonen. De åkte kanske vid 10.
Idag har jag faktiskt åkt pulka. Fast jag åkte bara två gånger. Ingen förutom Fanny kunde så jag gick dit med min syrra. Okej, det där lät lite knäppt men det var så att innan så gick jag och Miccis till centrum för där kan vi möta Fanny tänkte jag. Men Fanny såg inte mitt sms eller något så när vi var klara med allt så ringde jag henne och då svarade hon och sa att aa hon inte hann och massa. Så hon stannade hemma.
Men det var i alla fall kul :)



Kvällen har också varit ganska lång. Kusinerna var ju här. Det var lilljul eller vad jag ska kalla det. Kändes inte riktigt som jul. Alls. Vi åt lax med potatis och lite gott efter. Sen var det ju julklappar i påsar, men de sparar vi ju till julafton ;) Men det var väl kul att träffa dom. Och mormor kom också hem ifrån Cypren idag så hon kom också hem hit. Hon var där i 6 veckor! Fett härligt alltså :)
Juste jag drömde att jag var i Thailand. Ganska coolt eftersom att jag drömmer att få åka utomlands haha.

Imorgon bitti åker jag (och familjen) till Borlänge där vi ska fira jul. Jag skriver kanske därifrån. Sen den 27:e så drar vi vidare till Funäsdalen där vi ska fira nyår. Sen kommer jag hem den 3:e eller någonting sånt! :) Så ni får ha en riktigt god jul och ett supergott nytt år! :) haha.

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0