myskväll

Aloha everyone :)
Ikväll så har vi suttit hemma med David och Evelina. Vi åt väldigt god middag. Och jag har varit riktigt klantig denna kväll. Först hade jag ett glas i marken. Sen hade jag ut julmust över Eve och Mikaelas packning :( Och över hennes nya skidjacka, men jag fick bort typ allt. Det är bara några små fläckar som knappt syns. Hoppas jag... :'(

Vi satt inne på Fias rum och tittade på Distubia som var en väldigt bra film! Sen fotade vi lite och sånt. Hade massa kul :) Halv tio ungefär så kom föräldrar och syskon och hämtade dom och nu sitter jag och Sofia och tittar på Enchanted som går på tv 4 :)







Söta bilder huh? :D

Nu ska jag återgå till filmen!
Puss och god natt på er <3

Och imorgon så drar jag ifrån Borlänge och vidare till Funäsdalen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0