nu börjar slappa veckan

Med det så menar jag att denna vecka i skolan kommer att vara slapp. Det känns som en väldigt onödig vecka tycker jag. Eller för det mest ialla fall. För vi ska lyssna på gymnasieskolor som kommer till skolan imorgon. Och det är ju intressant. Men att hållla på att pyssla i grupper och sånt känns bara jobbigt och tråkigt och slöseri med tid. Men jag får väl hålla ut. Det är ju trotsallt bara en vecka, eller 4 dagar. Sen SLUT!

Kom ut från duschen nyss och jag ville bara hålla er upprätta om vad som händer. Idag har vi haft besök från olika yrken. Och på morgonen hade vi ju Lucia och det var ju kul :) Och det gick bra, tycker jag. Efter skolan så följde Rosanna och Ella med mig hem. Vi snackade en massa och baka kladdkaka. Och vi tänkte på att det var kladdkakans dag imorgon, men ingen kunde imorgon så vi gjorde det idag istället höhö ;)

Hoppas ni har haft en skön måndag, nu ska jag lägga mig och läsa!
God natt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0