thursday



ÅÅH! Såg ni Scrubs avsnitten igår? Jag fattar inte, var det där sista avsnittet någonsin eller var det bara säsongsavlsut? Någon som vet? För det var riktigt sorgligt när JD slutade på sjukhuset och när han såg sin framtid och så... SORGLIGT :(

Ikväll så skulle jag ha tränat, men jag kommer aldrig orka komma igång nu eftersom jag inte tränade förra veckan. Har ju gått till gymmet liiite grann den här veckan. Man jag orkar verkligen inte idag. Dessutom så tycker jag att det är lite sent att gå dit nu.
Efter skolan så hänge Ella med mig hem. Eller man kan ju säga att hon var hemma eftersom att vi är grannar :) Vi bakade till imorgon. Ni förstår att klassen ska ha ett bord på Berganatta för att samla in pengar till klasskassan. Så då bidrar vi med chokladmuffins :) I yberfina små påsar som Ella fixat!
Ella stickade också på hennes fina kofta som snart är klar. Hon är så himla duktig på textil så att det inte är sant! Den är jättesöt hennes kofta.
Hon gick hem för typ en timme sen. Då åt vi och snart ska jag och Miccis fortsätta med våran julklapp till vår söta framor. Hon ska få en tavla med bilder på oss och ett album med oss också. Det kanske låter lite själviskt, men vi ses inte så ofta... :/

Kvällen kommer jag tillbringa från Glee på 4:an. Hoppas bara att det går!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0