090205

God morgon. Idag så skulle jag ha sovmorgon, men det blev inte så för att jag vaknade hela tiden av min täppta näsa :( Men jag låg kvar och vilade ändå. 20 över 7 så gick jag och duschade i 20 minuter och sen åt jag lite.

Idag är det en sån dag man verkligen inte vill gå till skolan.. Men är trött och vill bara ligga kvar i sängen och sova :( Men så är det inte ! Och dessa dagar hatar jag ! Önskar att jag var någon annan stans. Som typ Borlänge, med Sofia eller utomlands i något varmt land :( Föresten så ska jag kanske till L.A i sommar :) Till Hollywwod. Och då ska vi också träffa Matt som vi inte har träffat på typ hundra år. Fast vi får se hur det blir med det.. Inget så ju säkert just nu.

Men nu ska jag gå till skolan, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0