090212

Kom typ hem från skolan för typ 40 minuter sen. Innan så tog jag en banan och så läste jag lite ur en bok som jag fått låna av Ella som hete Mina hemligheter och som verkar väldigt bra :D

Idag har jag varit ovanligt trött... Jag brukar inte vara så trött, men idag så var jag det. Min första lektion var Engelska, då vi hade prov och jag svarade på alla förutom den sista och där kunde man få 10 poäng på (?!) så jag tycker väl att det gick ganska bra. Sen hade vi So där vi läste :) Sen typ spanska där vi bara babblade om samma saker som jag inte riktigt lyssnade på... Sen hade vi läxförhör och jag hade inte riktigt pluggat på dom, men jag hade hjälpt andra att plugga så jag fick 6/7 :) Och dom där läxförhören är inte heller så viktiga :P Våran sista, eller mig sista lektion var träslöjd och då satt jag, Linnea och Jennifer i korridoren och gjorde massor av frågor till vårat spel (Fanny var också medoch hjälpte lite). Vi har faktist kommit väldigt långt ;) Fast efter spelet så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske en ljustake till mamma? Ja, vet vet vi får se vad det blir :)

Men nu ska jag se Gossip Girl, Puss&Kram / l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0