bilder ifrån lägret

Nu har jag kommit tillbaka från att ha köpt goda mackor, godis och en drickyogurt till Romme :D Gotteligottgott ! Och snart så ska jag kanske titta på En vampyrs bekännlse med Brad Pitt ;) Men först ska jag lägga in lite bilder ifrån lägret :)


Den älskade skumgummigropen som varb så mjyuk och stutsig ! Jag kommer säkert inte klara volt nu när den inte finns :(


Några av tjejorna :)


Saga är duktig :)


Och Cattis rumpa ville vara först hela tiden x)


Ida vägrade hela tiden så att det gick inte så bra för henne :P

Det var inte så speciella, men det var ledarna som tog de mesta korten :P Och dom har varken jag eller Cattis :)

Men nu ska jag typ göra nått annat :) Puss god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0