fettisdagen

Hejhej !
Idag så är det fettisdagen. Lasse är borta och köper semlor som vi sen ska äta :) Idag så har vi inte heller något bestämt. Vi ska bara vara hemma, Eve kommer hit snart efter att hon har klippt sig. Då ska vi typ äta semlor och sen i kväll så ska vi typ baka pepparkakor x) hahah. Eller så gör vi det imorgon... Som sagt var så har vi inget bestämt :P

Igår så gick vi ju till Kupolen och jag köpte ett diadem. Sen mötte vi David och vi satte oss på donken. Men det var tråkigt där så vi gick hem till Sofia och där kollade vi på If only och den var väldigt bra och sorglig ! :( Men David åt här också och Lasse typ höll på och bara babblade på om massa xD hahahah fett kul det var xP Han typ sa att vi högg massa ved och sånt xD HAHAHAHA !

Efter vi sett klart filmen så gick vi ut typ runt i Borlänge för vi hade tråkigt. Efter ett tag skulle David hem så vi gick med han till bussen och när han hade åkt så gick jag och Fia till donken och köpte pommes (a) haha. Tjockisar, jag vet.
När vi kom hem så var klockan typ tjugo i elva och vi ville inte gå och lägga oss. Så vi gjorde oss i ordning och satte oss till ro i soffan och kollade på Masjävlar som är en väldigt konstig film x) Vi båda somnade, men Sofia vaknade någon gång och tyå väckte mig så gick vi upp och la oss :)

Men nu ska jag ner till Sofia och vara lite social ;) Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0