funny friday

Äntligen är det fredag ! :D Fast det finns något posetivt och något negativt. Jag börjar med den dåliga nyheten och det är att Vilma ska avlivas :'( Det är så himla hemskt ! Och liksom jag mår dåligt av det och jag kan inte tänka mig hur Rosanna och hennes familj känner sig :'( Jag fick höra det i skolan när Rosanna ville gråta en gång och då höll jag på att börja gråta ! Och jag grät en eller två trårar när jag och pappa åkte till Indiska för att köpa mat :( Så det är väldigt sorgligt !
Hon var en av dom bästa och snällaste och sötaste hundarna jag mött ! Massor av kärlek till henne ! <3

Men nu går vi över till de goda nyheterna så att vi blir lite glada igen :) Det första är att idag har jag varit glad ! :D Det var en skön dag, med inte så många lektioner och vi fick veta mer om hur det är för vilda djur om de är homosexuella. haha vi var på Historiska Riksmuéet idag med skolan :P Och typ var femte par av pingviner är homosexuella ! hahaha det var också en kul sak om apor xD Och sen på tåget hem så hade jag och Rosanna otroligt kul ! Vi skrattade som aldrig förr och jag grät där också xD hahahahah det var så sjukt kul alltihopa ! :D Jag kan liksom inte beskriva med ord hur kul vi hade ! Bästa stunderna på hela dagen :D
Och sen den andra braiga nyheten är att det är en dag närmare till imorgon. För då ska Fanny ha tjejmiddag och det kommet bli suuuper kul ! :D Vi har typ inte haft en tjejmiddag på hela den här terminen :O Skandal !! Men det kommer bli jätte kul i alla fall :) Så kanske att vi kommer att bjuda över några booys ;) Men vi får se :) haha

Ikväll så blir det mat från Indiska och sen ska Ella, Linnea och Magda och jag hitta på något skojj :D Hos mig, vi ska se en bra film och Magda tar med sig godis ! :) Så mysigt det kommer att bli ! :D Men nu ska jag äta god mat !

Kärlek /L


vilma söten <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0