knäpp dag

Tjabba tjenare ;)

Idag hade jag tänkt mig en lugn torsdag, men det blev det inte ! Först så följde jag med Rosanna när hon skulle med och sola. Där satt jag och väntade med henne och hon var typ skit rädd xD Sen följde hon med mig hem och på vägen hem så mötte vi på Linnéa. Då följde hon med oss :)
När vi kom hem så pratade vi först om lite olika saker, sen började alla busa runt och massa ! Men efter ett litet tag så var Linnéa tvungen att gå... Då gjorde hon det och vi fixade med massa olika saker. Och sen smsade vi Emma och frågade om hon ville komma över, och det ville hon :) Så efter ett tag kom hon.

Halv 5 så började jag göra mat, för jag hade en Hemkunskapsläxa och det var att göra korvstroganoff med ris och det gjorde jag fast med bulgur :P Och det var väl gott :) Rosanna och Emma åt här och de gick för typ bara några minuter sen. Efter maten så tittade vi på massa roliga gamla bilder på oss från i somras :D hahaha vi var helt knäppa !
Vi tog tyvärr inga bilder idag, men det gör inget för jag är osminkad xD

Men nu ska jag titta på En vampyrs bekännelser :) CIAO !

Och juste, idag så hade vi typ två lektioner, för först hade vi engelska och sen skulle vi ha haft sv, men Bodil var sjuk så då hade vi massa håltimmar och sen hade vi ingen träslöjd heller ! Så egentligen hade vi bara spanska och engelska :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0