nothnig changes

Inget händer ! Jag har bestämt att jag ska göra massor av saker, men inget har blivit av ! Jag ska till exempel göra nått åt mitt bedrövliga hår. Sen ska jag också köpa en plattång. Och det är massor mer ! Men inget blir av. Och tillexempel tiden. Den står stilla ! Vi är fast här, i den här hemska vintervärlden föralltis känns det som. Vill bara ha sommar föralltid så kan man vara brun året om, inte ha några finnar året om och ha massor av fina sommar kläder året om ! Vi får se vad som händer med det, det kanske blir ändring på det... Men jag ska i alla fall innan jag dara upp till sofia (20/2-1/3) så ska jag ha fixat mitt hår i varje fall.
Sen får man inte heller veta något om vad som händer om Australien, ska vi dit eller inte? Allt ska ta sån tid och det vill jag inte ! Hatar tiden ibland. Allt bara segar med den. Och när man väl har kul och allt är bra så går den för fort ! Jag hatar pengar också just nu för att jag inte har några och för att man måste ha pengar för att köpa saker...
  

JAG VILL BARA HA ALLT DET HÄR NU !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0