nu har alla gått

hej, hejsan, tjo, shue, tjenare och tjabba !

Nyss så gick min sista gäast hemifrån och det var Ella :) Det var så att först kom Linnea och Ella, nästan samtidigt. Medans Magda var hemma och åt så väntade vi på henne här hemma hos mig. Vi gjorde inte så mycket mer än att vi var typ inne på dtorn :P Sen skulle vi gå och möta henne, men hon hann komma till oss så vi gick typ bara ut till vägen xP
När vi kom in så satte Magda sig vid datorn och tog upp allt godis hon hade köpt. Den sötnosen :) <3 Men man blev väldigt mätt, för Ella hade också en sockerkaka ! Så det blev ganska mycket, men det var gott ;) haha. Vid, jag vet inte vilken tid så skulle vi kolla på Wild child, men precis i början så började Linnea prata om en sak som var viktig tills imorgon (till Fannys tjejmiddag) så vi glömde filmen ett tag.. Men sen satte vi på den igen och när lite mer av filmen hade gått så var Magda och Linnea tvugna att gå hem, men jag och Ella kollade klart :) Och nyss gick hon. Och det blev en väldigt lyckad bild tycker jag ! :D

Men imorgon ska jag ta det lungt, ta en morgon promenad, ta ett bad och äta sen frukost :) Men det kommer aldrig bli som planerat, men jag får väl hoppas på det bästa xD

Många kramar/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0