20 januari

Heeejsan. Idag var våran sista lektion träsljöd, och det var då det började snöa. Jag, Linnea (å), Emma och Jennifer gör ett slags monopol spel :P När det började snöa så sa Linnea "Oj titta lovisa va många myggor" xD hahaha hon trodde att snöflingorna var myggor :D Det var lite kul :) Efter skolan så gick jag, Moa och Emma till friskis och gymma :) Det var skönt och efter så gick jag och Emma och köpte en choklad och den är typ slut nu och jag skulle ha den imorgon, men jag får köpa en ny xD När jag kom hem så satte jag mig och sjöng med Miccis ur hennes iPod :D hahah det var roligt, det kanske inte lät så bra men det var kuul !!

Lite random bilder kommer här ;

haha åkte skridskor för några dagar sen med skolan xD


snön som kom idag ;)


tillsist en bild på migggg !

Nu måste jag gå och göra maten, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0