sommartider hej hej sommartider !

Jaha, nu var det är jullovet slut då :/ Och imorgon börjar en låååång vårtermin -.-
Men några posetiva saker är att jag kommer att få träffa Sofia och alla andra ifrån Borläng :), man kommer börja köpa massa fina sommar kläder och det kommer att bli varmare för varje dag :D (som alla andra år alltså) ! Gosh vad jag längtar efter sommaren !! Tänkte visa er lite sommar bilder från i är på mig och mina vänner :)









Det var fina minnen det :) Men det är ändå väldigt långt kvar "/

Slut pratat om sommaren nu :P Idag så gick jag ner till centrum och där köpte jag lösnaglar.. Men jag har inte satt på mig dom :P Vet inte om jag ska spara dom eller om jag ska sätta på mig sdom nu.. Jag sätter nog på mig dom ikväll :P Iaf så efter så gick jag till gymmet och där försökte jag med sån där intervall sak som Moa gör men jag tror jag gkorde fel för jag blev helt jätte utmattad och höll på att svimma :o Men sen tog jag det lite lugnt och bara sprang lite :P Kom hem, duschade åt lite och nu sitter jag här.. Snart kommer väl mamsen hem och då ska jag nog hjälpa till att laga lite mat :) Har det tråkigt här framför datorn !

Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0