dag med Emma

go kväll :)

Idag så gick jag hem till Emma efter skolan och vi skulle göra våran musikuppvärmning, men vi orkade inte för vi var otroligt trötta ! Så vi kollade på Flickan med pärlörhängerna och gjorde kladdkaka x)
Vid halv 9 så gick jag direkt till Friskis&Svettis för att jag och mamma skulle träna tillsammans, men träningen hade redan börjat så jag gymmade istället :) Sen åkte vi hem och jag ska beställa två bikinisar från H&M och mamma ska beställa dom imorgon :D Och ett sportlinne ska hon köpa också ! :D Fett snäääll !

Imorgon ska vi ha No-prov -.- Och efter skolan ska Emma till mig och då ska vi göra klart uppvärmningen, som vi knappt har börjat på xD Och den ska vara inne på fredag.. Så vi måste skynda oss lite, men vi har hittat en låt och det är Pokerface :) 



nu ska jag gå och duscha, caioooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0