dagens skolgång

Goddagens. Kom precis hem ifrån skolan :P haha jag måste egentligen plugga men jag ska göra det efter jag har fixat lite saker på datorn :)

Våran sista lektion var hemkunsakp och det var jag och Linnea som var i grupp och vi gjorde en god korvstråganoff  stavning?!) ;) Så nu är jag döds mätt ! Usch fy och blä ! :(
Som ni kanske vet så har jag två stora hål på mina jeans, och idag på spanskan så värmde söta Moa mina knän :D haha hon trodde att jag hade två köldskador på mina knän, men det var två blåmärken som jag by the way inte vet hur jag har fått..
Rosanna hade med sin kamera (fast det är hennes mammas) till skolan idag så vi tog lite kort, men jag har dom inte :P Men ni kan kolla på hennes blogg lite senare om ni vill se dom ;P Det är lite ifrån matsalen och från korridoren höhö :)
Idag fick vi också veta vad vi fick i fördjupning. Jag fick det minsta jag ville ha.. Men ett plus är att varje sak får jag har med Linnea Å :D Så att jag inte är själv :P



Men nu ska jag pluuuuuugga -.-

Love, L <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0