fredagkväll

God morgon sötnosar ! :)
Igår så hann jag inte skriva för att Miccis hade kompisar här och de hade mitt rum och massa, men jag tänkte skriva lite om igår nu istället :)


Ifredags efter skridskorna i skolan, då gick jag och Rosanna och hon berättade om sin kärlek till sin minidator som jag så gärna vill träffa :D

Förra gången jag var hos Linnea så fick vi skjuts, men den här gången fick vi ta buss och jag hade en remsa som bara hade ett klipp, men det löste sig :P Sen fick vi gå en bit, som tydligen var 1,3 km men det kändes inte som det ! När vi kom in så började vi fixa med massa sladdar till TV och de hade inte uttagen till min sladd, så det blev massa krångel. Och när vi bestämde oss för att se på datorn så hade inte Linnea de program som behövs för att se på en film så då fick Moa ladda ner det, men datorn hade inget internet så vi fick ta andra datorn och en massa, massa krångel ! :P Men till slut så gick det och då såg vi först Saw 4 och sen åt vi, efter maten såg vi Saw 5. När den var slut så hade klockan blivit typ tio och då skjutsade Linneas pappa hem oss :P
När jag kom hem så var Miccis, Cattis och Tomas (stavning?!) I mitt rum och skulle se på en Hallween film, som faktist var ganska obehaglig.. Men det konstiga var att han dog, även om det finns massa andra Halloween filmer ! Knasigt.. Vid typ ett så la jag mig i Miccis säng och började läsa, men jag blev väldtig trött så jag läste bara ut kapitlet och sen somnade jag med vanlig tröja, smink och oborstade tänder. Sen vaknade jag vid halv 8 och då tog jag av mig allt och borstade tänderna xD haha. Mamma väckte mig och sen hamnade jag häääär :)


En fin gubbe som Rosanna gjorde till migggg ;)

Men nu ska jag typ gå och plugga lite, har typ 3 prov på fredag och så en inlämning som ska vara inne på tisdag -.-
Puuuuuusshej :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0