om igår

Hejsan bloggen ! Jag tänkte berätta lite om igår, eftersom att jag inte skrev igår för att jag kom hem så sent..
När vi kom hem till Linnea så ringde vi till en pizzeria med hemkörning, så de skulle köra hem till oss. Vi väntade i en timme och sen så ringde Linneas pappa och frågade var de var och då sa de att de inte kunde köra dit bort, för de bor ganska långt bort. Då blev man ju lite sur eftersom att vi hade gått runt och väntat.
Så vi körde till Roma, som Linnéa att hon hade ringt till, även om jag visste att de inte hade hemkörning och hon lyssnade inte -.- haha så Gunnar typ skällde ut dom xD Och Linnéa skäääämdes :D
Så vi åkte till den pizzerian vi hade beställt ifrån och pizzorna var typ ljumma.. Inte bra! Fast de var goda :P

Vi skulle ju till Solskiftet också vid 6 men eftersom att det blev så mycket krångel så kom vi vid 7. Faktist så var det fint där, men deras hemkunskapsal var jätte liten och den var dålig ! Våran här i berga är bäst ! Bild salen var kulturinriktad, men de ska typ fixa det :)
Vid 8 så stängde dom och då tänkte jag och Linnéa få skjuts av Gunnar, men vi bestämde oss att gå och jag var skiiiit kissnödig så jag typ dog. Och på vägen så loosade jag 50 kr för att jag och Linnéa slog vad om att vi var nära lilla ica (trevehallen) och jag menade en annan väg så det blev lite konstigt.. Men jag ska ge henne 50 kr och hon ska få 10 kr åt gången :D mohahha ! Jag kom hem halv nio och då gick jag äntligen på toa och sen duschade jag. Då var klockan 9 så jag pluggade lite och sen gick jag och läste i min säng till typ kanske kvart över tio och sen sov jag :)

haha jag drömde att jag och Sofia skulle ha typ fest på Vårholma med nåra av hennes kompisar och mina päron var där utanför och hade en egen liten fest med massa vuxna.Så de kom på oss och de blev typ besvikna. Sen gick jag in på internet och då kom massa filmer och bilder upp på alla gånger jag hade festat och de ville inte försvinna (mamma & pappa satt bakom mig) :P Så jag fick typ panik och sen vaknade jag :) haha knaasigt x)

Just nu sitter jag och Linnea och bloggar i oasen,medans Moa gör nått annat cp :P
Idag är det typ värsta långa dagen ! Börjar 8 och slutar typ kvart över 4 :O Det är bara för att vi har fördjupningar..

Aja, nu ska jag gå vidare :) Puss&Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0