rubriko

Tjeenare ! :) Just nu sitter jag och lyssnar på Chris Brown (kääärlek!) medans Emma gör hemmalagade köttbullar x)
Idag var våran första lektion engelska och då hade vi läxförhör på några ord och det var lätt :P Jag hade ju pluggat såklart ! :) Sen hade vi sv och då läste vi :) Jag älskar Jacob i Eclipse !!! Han är så himla gullig mot Bella ! Sen hade vi några andra lektioner som jag inte riktigt kommer ihåg just nu :P Den sista lektionen var träslöjd, eller min för jag hade ingen fördjupning idag :P Då gjorde vi inte så mycket utan vi lekte lite bor bor breja med lite olika människor :)
Mitt lag, som bestod av Emma och Otto förlorade och Linneas lag, som bestod av Jennifer, Jajje och Andreas och de vann, men Ågren ramlade för att vi tappade händerna och vi vann egegntligen :P Men sen gick vi till bilden och fixade klart det vi höll på med där :)


vårat fina spel som är bäst :)

Sen gick jag till centrum för jag hade ingen fördjupning och jag var tvungen att köpa lite hårsaker från Kicks, som typ Hårnålar och toffar och sånt :P Sen kom jag tillbaka till fördjupningen där Jennifer, Linnéa och Emma satt fint och gjorde nått :P Och då kom Solskiftets rektor dit och då fick vi fråga lite frågor, och det var bra tycker jag ! :)


hon med rött hår i bakgrunden är rektorn :P 
Och Jennifer och Lisa sitter där så sött och håller på med deras kinderägg x)
 

Men nu är det mat så byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0