sunday

Hejjjj !

Idag skulle vi ju kanske på karate, så jag ställde klockan, men sen så visade det sig att alla var borta så jag åkte hem till Janne (Rosanna var också där) och hjälpte till att måla och spackla :) Vid 4 så fick jag skjuts hem och då satte jag mig vid tvn och åt lite för att jag skulle på gympan lite senare :P

Gympan gick bra och jag försöker verkligen att få bra hjulningar ! Men det går aldrig :(

Imorgon så tänkte jag åka till täby :) Jag ska dit och prova lite saker och sen ska jag äta på donken (a) haha. Och jag ska köpa något på H&M för att jag har 50 kr där som går ut i februari ;)
Sen ska mamma beställa två jätte fina bikinisar från H&M :) En rosa-brun och en leopardmönstrad :P

Men nu ska vi ääääta, pusspuss <3


gammal bild ifrån typ julas :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0