lite om allt möjligt


haha hade lite kul med webben :P inte så fin men...

Go kväll. Idag så var jag med Rosanna även fast hon typ var sjuk och hade feber.. Fast jag blir ju aldrig sjuk eller blir smittad så jag bryr mig inte så mycket :P
Vi gjorde inte mycket mer än att kolla på film :P Först kollade vi på Mean girls, som är bra och man kan se den hur många gånger som helst typ, sen kollade vi på Darkness falls som är en skräckfilm. Den var ganska läskig.. Fast det var mest för att det var en sån där film där det hoppar fram saker :P Jag trodde att den skulle vara läskigare men den var tillräckligt läskig för att man inte skulle kunna sitta själv och se den :P Jaa... Vi gjorde inte så mycket annat..

När jag kom hem så hjälpte jag till med maten också åt vi. Sen kollade jag och PickenZorro som gick på 3an. Den är lika bra som vanligt :) Vi kollade också på när Bekännelser om killar,kyssar och katter gick på premiären, men den hade ingen premiär... Tyckte det var lite konstig och ledsamt eftersom att jag vill se den så mycket ! Då kollade vi om vi kunde se på Twilight för hon har inte sett den och jag vill se den igen :P Men sen så bestämde vi att hela familjen (jag, mamma, pappa och hon) skulle gå och se på Yes man :) Den verkar bra :P Då betalar nog förmodligen mamma och pappa , så då kan jag ändå gå och kolla på Twilight, en gång till :D haha x)

Längtar tills vi ska åka och shoppa ! Jag kanske smiter ner till centrum imorgon och smyg köper lite saker ;P Och samtidigt smiter in på gymmet.. Vi får se :) Men jag tycker att det låter som en bra ide :)

Juste förut så ringde gullrumpan Jennifer och undrade om jag ville gå med på en slags karategrupp som är nere i Österskär :) Det var typ självförsvar och man fick ha sånna där vita dräkter på sig och sånt :P Det är provomgång på söndag och det är klart att jag vill hänka :D Alltid bra att lära sig självförsvar ;) Hon hade ringt till Rosanna och Linnéa också och de var också på så jag tror att det blir nårga iallf fall :)

Men nu måste jag verkligen sooova ! God natt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0