göteborg här kommer vi!

God kväll bloggen!

Idag så har inte så mycket hänt och vi är kvar på Mjölkö. Imorgon ska vi åka hem för att på torsdag bila ner till Göteborg. Där ska vi bo på hotell och såklart gå på Liseberg ;) Det ska bli kul att äntligen få vara med om något denna sommar.
Imorgon kväll så ska vi också se på bio jag tror att det blir Harry Potter 6. Har frågat om den var bra. Emma och Jennifer såg på premiären så jag frågade dom. Och tydligen så var den bra. Jag menar de andra var inte som i boken alls tydligen. Men den här var det enligt dom :) Enligt tidningen så fick den bara en 2:a och 5.

Aja miccis får utbrott snart om jag inte slutar ;) Puss och hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0