imorgon blir en ny dag

God morgon säger jag. Vaknade typ vid 2. Sitter i pyamas och har det mysigt i köket. Igår blev inte som jag hade tänkt mig. Det blev att vi var hos mig istället och så kom Fanny, Ella, Linnéa, Rosanna och My också. Det var riktigt kul att få träffa alla och berätta om vad man har gjort under sommaren och allt sånt. De kom vi halv 8 och vi gjorde inte så mycket mer än att snacka. Vi gick till Statoil och köpte lite glass och godis. Och vi hade lite tekalas med mackor och te (förstås). Ella, Rosanna och Emma somnade men vi andra dyngade tills klckan blev typ halv 9 då vi kollade på tv och somnade. Vaknade vid två och kände att den här dagen bara fick vara och att jag inte orkade bry mig så mycket mer. Men det blir en ny dag imorgon som jag ska ta igen och göra lite mer vettigare saker.
Ikväll så ska jag inte göra något speciellt. Till middag ska jag köpa en pizza (YEHO!) och typ kolla på film eller något annat tjock. Kanske att vi ska till Fanny, hon ska bara snacka med sin pappa. By the way så har jag aldrig varit hemma hos henne förut.

Bilder från gårkvällen;

så såg det ut

great

Fanny är cool och klättrar i lyktstoplar

Sen skulle vi sov men Linnéa, My och Fanny ville göra mig sällskap och ja,
vi alla vet hur det slutade ;)

här sitter vi och samtalar medans det ligger några sovande här och där.

Kul och trevligt var det att få träffa dom igen och aa vi hade roligt! :)

Nej nu ska jag pallra mig upp (ifrån stolen) och ringa till pizzreian och beställa. Sen klä på mig och cykla ner.
Ha en skön kväll, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0