konfirmation

Idag var jag på Linnea ås och Jennifers konfirmation. Det var fint och det var kul att få träffa dom! Och det var kul att dom tyckte desamma :) Jag önskar att jag också gjorde det! :( Skulle bara vilja vrida tillbaka tiden och skriva en sån där lapp man fick som jag bara slängde! Men vad kan man göra nu...

Bilderrr:

Det här hade jag på mig. Klänningen och koftan är från Ginatricot
och till det hade jag min lilla väska som jag köpte i London.
De andra var också jätte fina!


inte så bra, men söt bild på Linnea och Sara

När de sjunger

Utgången.

Står fint uppradade utanför. Och nu har jag kramat en med konfirmationsdräkt! :D
Men jag gjorde ett stort misstag med att cykla dit! Annars så skulle jag kanske kunnat följa med på Linneas mottagning :(

Nu ska jag fixa med lite andra saker, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0