marley and me

Ni vet den filmen? Såg klart den nyss och jag tror inte att jag har gråtit så mycket på länge! :O Det är en ganska rolig film och jag gillar Owen Wlison. Och ja ni fattar säkert vad som händer i slutet... Men filmen var sjukt bra enligt mig! :)

Annars så har jag inte gjort så mycket alls idag. Har mest varit hemma och såsat. Juste idag följde jag med mamma ner och handlade i centrum och då köpte hon dom där fina jeansen till mig från Lindex! Kan lägga in en bild på dom senare för nu känner jag mig ganska trött.
Imorgon så ska jag på Linneas konfirmation. Jennifers också för den delen. Ska bli kul att få träffa dom! :)

God natt ladies and gentlemen.

Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

ska man gråta till den? var inte det en komedi? XD

2009-07-05 @ 16:37:15
URL: http://kawaiikai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0