bilder från helgen


Utsikten från rummet


Midsommar


Hade på mig min nya klänning från Gina för 249 .-


Ser lite miffo ut men en bild på mig och Rosie :)


hihi Rosanna kör båt


Sommarbild !

Fler än så var det inte.

Idag så har jag inte gjort så mycket. Eftersom det var så fint väder så låg jag och solade ryggen hela dagen och kollade på film. Sen på kvällen så åkte vi till min kusin på hennes släktkalas för hon fylllde 18. Har inte träffat henne på åratal ! Längtar till jag fyller 18 :( Sån frihet ! Hon satt liksom och drack vin till maten och gick runt med ölflskor här och där. Och nu på kvällen så skulle hon ut på krogen med sina kompisar. Vill också !!!! :( Fyller 10 2012 liksom. Hundra år kvar typ :(

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0