ensam. igen.

Kul liv va? :) Miccis ska ut med Cattis någonstans, mamma är ute med sina kompisar och pappa på fest hos nån kompis ! Och jag? Jo jag sitter hemma vid tv och tittar på film. ÅH ! Ska kolla om någon vill ut ikvll. Troligen inte eftersom det inte finns något att göra utomhus. Tänkte om jag skulle gå på bio i stan.
The pruposal.
Själv.
Nej men jag ska fråga om någon vill hänga med. Annars så blire väl att sitta hemma.

Jaja nu ska jag sluta ! Idag så har jag inte gjort så mycket. Klippt gräset och tjänat en slant. Sen gick jag och Miccis ner till centrum och köpte godis för vi skule ut med båten imorgon bitti :) Sen har jag solat, läst min bok och lite annat. natt så dog ju M.J. Inte för att jag har lyssnat på honom så mycket men dom låtarna jag har hört har varit bra. Och han dansade sjukt bra också. Men ja så är livet. Man föds och man dör. Resten får man ta itu med själv som man brukar säga.

Hejsvejs.

Här får ni en bild på mig ! En ganska gammal så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0