kalas

Ja allt är kalas. Utom vädret. Hoppas solen kommer snart ! Atel sa att det skulle bli sol på trosdag, men jag orkar inte vänta tills dess :( Längtar till strokan kommer. Om den kommer...

Ialla fall så har Mikaela haft sitt kalas äntligen. Ni förstår hon fyllde år 25:e Maj, som var ett tag sen jag vet men vi har inte haft någon tid innan dess.Hon fick Twilight och New moon, fast på svenska och fast hon har läst båda typ 3 gånger så önskar hon sig dom -.- Den tönten hon är ! Sen fick hon pengar och ett par ridbyxor. Inget speciellt. Sen hade pappa gjorde sin goda jordgubbstårta, som jag ät för mycket av. Men ändå jag har saknat tråta och har varit sugen på det ganska länge :)

Och imorgon ska jag med Rosanna till Täby :) Ska köpa the sims 3 :D Alla säger att det är bra, men det känns som att det är lite likt 2:an så jag vet inte om det är värt att köpa. Men jag orkar inte hålla på så jag köper det.

Har inget mer att säga... Ingen bild heller... Lite tråkigt... det var någonting....Juste att ikväll så blir det som igår tror jag. Ska se på Snatch och kanske någon mer film. Sen blire att spela the sims 2 hela natten :) Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0