lite om igår och idag

God morgon bloggen. Igår så skulle jag ha varit med My men hon hade färgat håret blont och det var orange så hon ville inte gå utanför dörren så jag spenderade min dag med Morfar. Vi var och tittade på hans pappas grav och några andras, vi köpte lite jordgubbar och kollade på bilar. Vi , eller jag, hade sagt att om han kollade på bilar så skulle jag få bada och så här blev det att vi var inne och kollade i tre olika bilaffärer och jag fick inte bada. Så ja jag var inte på så gott humör igår. Men sen på kvällen så drog vi och åt hos ett par kompisar och dom har pool så jag badade där i nån timme :)

Men nog om igår. Imorse så vaknade jag kl sju ! Helt av mig själv ! Jag kunde inte heller somna om så då gick jag och hämtade Miccis iPod och då hittade jag en bra låt. Har hört den förut men ja det var ganska länge sen jag lyssnade på den. Det var Queen med Bohemian Rhapsody. Kanske inte den nyaste musiken men den är bra kan jag säga er !
Visst är den bra? :)
Sen finns en annan låt som också är bra. Den heter Love of my life:
Mycket bra den också. Men som ni kanske ser så är han ju inte så snygg.. Men ja
haha. Han dog ju i ADIS. Hemskt ! Det var någongång på !900-talet.

Snart så ska jag ner till centrum och köpa Pågen bullar och en bussremsa. Pågen bullarna ska jag köpa för att jag ska ner och bada och ta det lugnt i solen och sola. Läsa min bok som jag hittade. Värkar lite spännande.
Sen vid 2 så ska jag möta pappa i Täby för vi ska köpa mobil :D WOHOOOO ! :D Hoppas att jag hittar den jag vill ha ! c902. Om ni undrar :)

Men ska dra, PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0