midsommar

Godmorgon. Imorgon är det midsommar. Då ska jag till Mjölkö och Rosanna ska med :) Vi ska stanna där tills Söndag så vi kommer att vara borta i några dagar. Tror inte att jag kommer att skriva men vi ska ha med en dator ut. Kommer bli roligt bara det är bra väder ! :D Vad ska ni göra på midsommar?

Idag så ska jag till stan med Rosanna. Eller Täby. Ser ju ut som att det inte blir någon sol men vi får se. Då ska jag köpa en klänning. Förut när vi var i Täby, när vi också var med Linnea och Magda så hittade jag typ 4 jätte fina klänningar på Ginatricot ! Men jag kunde inte köpa dom dä... Och idag ska jag också köpa ett par skor om jag hittar några. Men det ska jag se till att göra ! :)

Ni får ha en bra midsommar ! Pusssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0