sista arbetsdagen i Berga

Sitter och lyssnar på min fina musik :) Har turban på mig och jag måste skynda mig för Rosanna vill att jag ska komma. Ni förstår jag ska sova hos henne Ikväll =D
Och som dagens rubrik lyder så var idag den sista arbetsdagen i Berga för all framtid ! :( Den var väldigt slapp och sista lektionen så fick vi plasta in Soböcker... Sen har jag pkt fram och tillbaka till Rosanna och centrum och hem och massor har jag gjort idag ! Och träning blev det också och nu är jag glad ! =D Men efter så köpte jag godis... Men jag hade tänkt att spara det tills imorgon. IMORGON DRAR JAG TILL ENGLAND OCH JAG ÄR LYCKLIGAST !!! Jag vet att det inte är det ultimata resemålet, men jag bara längtar till att höra axenten (stavning?!) och på det vi ska göra =D

Imorgon blir det fulla drag i skolan. Elevfest. Först så är det singstar och frågetävlingar med bara klassen. Sen är det någonting i Bergateatren.. Sen ska det bli tvårätters plus uppträdanden. Och då är ju jag med i "skolkören" och vi ska sjunga två låtar. Lite pinsamt, men man står ju inte själv där framför så därför tänker jag vara med :) Sen blir det "fest" med musik och sen kommer killen som sjunger i Star pilotes. De var ju med i Melodifestivalen. Mia hade varit väldigt hemlig om det där för hon hade hela tiden sagt "hemlig artist" och ja.. Jag är lite besviken, men vem skulle hon välja mellan liksom? xD Och sen, beroende på när vi slutar, så ska jag gå hem tidiger och dra till ENGLAND =D hihi. Kommer säkert att bli jättttttte bra !

Puss&Hej <3


hahah igår, Magda = Ronja, Linnea = pippi och Jag = Madicken

En väldigt söt Pippi =D

Kommentarer
Postat av: MOA

DU LÄT MIG ALDRIG SÄGA HEJDÅ? DIN LILLA ... KNASBOLL! DU KAN JU INTE LÄMNA LANDET UTAN ATT SÄGA HEJDÅ TILL MIG :''(

2009-06-04 @ 21:00:20
URL: http://moaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0