sista dagen i bergaskolan

Goddag kära läsare. Idag slutade vi skolan och det kändes väl skönt, men sorgligt på samma sätt :( När vi kom till skolan så sa vi hej till alla och alla var jättefina! Sen gick vi in till teatern där det var massa uppträdanden, både lärare och elever som sjöng och dansade. När den var slut så gick vi in till ett klassrum och Bodil sa bara en mening och började gråta lite :( Sen var det massa prat och såklart så fick man betygen. Jag är ganska nöjd. Hade tänkt mig bättre men jaja. Har ett år kvar ;) När alla hade pratat klart så blev det mycket kramar och tårar för att Daniel och Peter ska ju sluta :( Två av de bästa lärarna ! Alla tjejer utom mig, Emma och Linnéa hade gjort en gullig sång till Daniel och de sjöng den för honom och hade började gråta lite :/ Stackarn ! Tänk vad jobbig att få flytta ifrån där någonstans där man blivit så omtyckt... Men han sa att han skulle komma och hälsa på. Om jag har tur så kanske jag kan lägga upp videon på bloggen men den kanske inte ens går att lägga upp på youtube först, får se :)

Och sen när vi slutat så kommer ös regnet förstås ! Jag och Ella cyklar tillsammans hem i regnet och när jag kommer hem så är jag helt dyng blöt och hungrig. Så jag sätter på mig lite mysiga kläder och sen så tar jag en toast med té :)
Pappa kom hem och fick se mina betyg och han tyckte att dom var jätte bra (2 MVG, 5 G och resten VG) så min belöning var en fin regnjacka och 500 kr :D Gud vad gald jag blev !! Trodde aldrig att jag skulle få sådär mycket för själv så tycker jag att mina betyg inte var så värst bra :P

Men nu kommer lite bilder:

Hade inget speciellt på mig för att jag inte hittade något speciellt :)


Visst är dom fina? :D


Det här är bildern från showen, man ser inte så mycket på bilderna men
på den första är det två lärare som är utklädda som nakna och den
andra är på när en nia sjunger :)


Söta lärare i och utan folkdräkt och söta elever :D

Det var de bildern jag har att visa er. Blev inte så många bilder.
Ikväll så kanske jag åker till Jennifer och sover där för det var en plan från början så att alla ska komma, men jag vet inte om jag orkar att komma. Man vill ju inte ut och gå i det här vädret...

Och juste, igår så serverade vi ju och det var jätte kul ! :) Och alla var verkligen sjukt fina, utom några... Och det var också god mat :) Fast jag hade ätit lite hemma innan, men jag åt ändå där, höhö.

Men nu ska jag kila vidare, pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0