ska på bal

Goddagens =)

Om en timme så ska jag tillbaka till min skola för jag och typ 25 st till ska servera på 9:ornas bal. Jag tycker att det ska bli kul och jag är redo att cykla ner nu, ska bara ta något att äta. Kan bli sent för vi får stanna hur länge vi vill. Av dom jag känner så ska Moa, Ella och Fanny servera, men jag vet inte om Fanny kommer för hon var inte i skolan idag...

Så här kommer jag att se ut, eller så ser jag ut nu:

ett vitt linne från h&m och en svart kjol från Ginatricot. Sen ska jag också
hitta ett par passande skor till ;)



Enkel frisyr och smink så att jag inte ser för festlig ut. Inte för att jag skulle
kunna göra något mer festligt, haha :)

Efter skolan så åkte jag direkt hem. Mamma hade bett mig att klippa gräsmattan så jag gjorde det och nu har jag tjänat 80.- Inte illa tycker jag, har ju inte så stora gräsmattor så det räcker :) Men nu ska jag ta mig en matbit ,
PUSSSS och ha en bra kväll =D

Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Kul att servera! :) Har också gjort det på olika fester.



Kan tänka mig att den musikalen var bra! I London dessutom :) Hur mkt gick kalset på? :)

Tror det var grymt fast det inte var de "rätta" personerna hehe.



Ha det fint!

2009-06-12 @ 00:44:09
URL: http://miss0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0