trött

Hejsan bloggen. Har varit på Mjölkö i helgen som ni kanske vet ;) Det var mysigt. På midsommar så var det inte så värst bra väder men det dög. Hahah dansade från 21.00 till 00.00. Det var roligt. Sen kom massa killar också :D höhö Men ja det har varit roligt ! :) Kanske inte lika mycket sol som jag hade hoppats på men det gjorde inget. Idag så var det ju väldigt fint väder. Vi alla drog och tittade på Volvo ocean race och då fick man allt färg. Är helt röd i ansiktet och lite rosa på benen. Alla brände sig typ i ansiktet ! Jag vet inte om Rosanna har det men jag tror att hon har fått färg ialla fall.

Imorgon så är det Peace and Love. Skulle kanske dit men jag ville inte. Sofia ska dit och alla hennes kompisar. De kommer säkert ha jätte kul ! :D Sen kanske juli-augusit ska jag upp till henne :) Can´t wait :D

Men nu ska jag kila vidare puss på er<3

bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0