090302

Jahapp nu var det skola igen då.. Och det går inte långsamt ! På fredag ska vi tydligen ha spanska läxförhör och nästa fredag ska vi ha matteprov. Shiet asså ! ;O Det var ialla fall skönt att få träffa vännerna och Emma var jätte fin i tandställning gumman :D Haha, tror ni att vi gjorde musikuppvärmningen? Nejnej, vi hängde med Rosanna hem till det nya huset och hon visade massor av männsikor på bdb xD hahah !
Idag på dramat så skulle man prata om en sak i minst 5 minuter, och sånn otur som jag har så blev ju jag vald. Jag bestämde mig liksom om vad jag skulle snacka om typ igår kväll, så lite tur hade jag ialla fall ^^ Jag pratade om dykning och det var gick faktist bra och de verkade tycka att det var ett intressant änme så jag tror att jag valde rätt :) Och allt känns bra och sånt, så jag hoppas att jag får bra betyg på det ! ;)

Ikväll så ska jag sova hos Rosanna :) Vi ska ha det mysigt och se på film och tv och massa sånt och sova i hennes underbara säng :D Älskar den !! Imorgon ska vi också simma med skolan så det är ju ett plus :) Fast ett minus är att vi har barnteater så det kommer att bli en 0 gradig dag... hah ;P

Finns inte så mycket mer att säga.. Jag har sparat ihop till typ 610 kr och sen så ska jag vara barnvakt åt Jacob och Emma i helgen så då får jag säkert också lite pengar :) Jag vet faktist inte vad jag spara till... Eler jo skor, kläder och lite övriga saker (a)

Nu äre mat, kisses. <3


haha jag och Sofia är typ 4 år x) Korvar vi ääär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0