090304

Heeej sweetisar :)

Idag så skulle vi filma, men vi gjorde det aldrig.. Det var jag, Rosanna, Emma och My som var här. Jag och Emma blev killar, men vi orkade inte längre xD Det gick typ nyss :P Och nu har jag tråkigt :) Me ikväll så blire Greys anatomy :DD
Och i skolan idag så hade jag och Rosanna damp ! Vi skrattade typ hela tiden och på musiken så gjorde Rosanna typ ett bo till mig och stoppade massor av saker i munnen XD HAHAHA cp barn:D <3

Jag har verkligen inte kommit igång med träningen änb för jag skulle ju träna idag/kväll :O Men det blev ju inget. Och igår så gick jag och Emma en halvtimme innan vi slutade xD haha latisar jue ! Men jag ska verkligen försöka för jag vill verkligen :'( Varför ska det vara så jobbigt ?! Imorgon efter skolan så blire ialla fall för då ska jag, Moa och Rosanna gymma ;D

Och, att bero på ingenting så kom jag på att Bodil gillar allt det där med andra världskriget och sånt så jag tipsade henne om filmen, eller jag och Rosanna rättare sagt och sa att vi kunde kolla på filmen i klassen. Så vi ska se den på torsdag nästa vecka :D Fett kul asså !! ;)

Så, vad ska alla göra i helgen? :D Själv så ska jag vara barnvakt som kanske kommer att bli mindre kul, men jag får pengar för det :) Och det kommer säkert bli mysigt :D Och på lördagen så åker jag troligen in till stan och shoppar lite saker :P Och då ska jag kolla på nya skor ! höhö, behöver ju nya (a)

Men nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar, hejs <3

och juste, jag ska också beställa klipptid :DDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0