090305

Hej bloggen :)

Idag så gick jag, Ella och Moa till Klang & co för att jag skulle beställa tid för att klippa mig ;) Så nu ska jag klippa mig kl 14.45 om precis en vecka. Jag ska klippa upp och snelugg, men jag vet inte om längden.. Jag har ju jätte slitet hår, det är typ en decimeter av håret som är slitet och jag vill verkligen inte klippa av så mycket på längden ! Jag vet verkligen inte vad jag ska göra :(

Idag efter skolan så skulle ju jag, Moa och Rosanna gå och träna i gymmet, men när vi gick förbi förut så var det arga tanten som stod där :O Så vi kan inte gymma :'( Men jag måste göra det sen ikväll !! Måste komma igång. Är trött på detta !

Men nu måste vi till lektionen, pusstjaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0