090323

Kom nästan just hem :P Idag har det varit en ganska lugn dag. Bara 144 männsikor tror jag... Sitter just nu och lyssnar på musik och har lite tråkigt ^^ Idag så tänkte jag åka till Täby efter skolan och köpa en plattång och ett par leopard.leggings efter praoen, men jag hade inte pengar eller ork till att göra det, tyvärr :( Men jag ska göra det i veckan eller helgen ;) Och imorgon kommer Daniel (min idrottslärare på skolan) till Hurry Curry. Fett pinsamt ! ;o Innan så ska han ha varit hos Emma och Rosanna på Footlocker. Och någon dag så tänkte jag träna och sola :) Hoppas att någon vill hänga med.. Ingen kommer säkert vilja men man kan ju alltid fråga :)

Ikväll så blir det att vara hemma och inte göra mycket.. Ska nog städa mitt rum också. Har inte gjorts än :P Men nu ska jag gå, cya <3


(gammal bild)


Kommentarer
Postat av: EllaBella

Jag hade tänkt sola i helgen satt du kan ju följa med då ? :D <3

2009-03-23 @ 20:50:07
Postat av: lovisalovisa

ellabella: JAAA ! :D va roligt !!

2009-03-24 @ 18:22:33
URL: http://lovisaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0